En ny vecka

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-19 » 11:01:26

Somnade alldeles för sent inatt, har en brutal smärta i ryggen och det är pga att jag sitter still för mycket och inte tränar ryggen. På det har jag mensvärk och magkatarr, härligt haha. Just nu kan jag knappt ens sitta ner i sängen utan tårarna trycker, mamma har i alla fall smort min rygg så hoppas det släpper efter att jag gått en promenad med mamma. 

Annars då? Haft en bra måndag morgon? Jag åkte inte till skolan idag..satsar på att åka imorgon istället. Istället ska jag städa lite och ta det lugnt med ryggen. Pluggar hemma och försöker komma ifatt lite. Ikväll blir det film med mamma tillsammans med smält choklad och frukt. Tycker jag låter som ett bra avslut på måndag och en bra start på veckan. Love u
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?