En lycklig stund

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-14 » 23:19:00
godkväll på er, trötta? kan i alla fall meddela er att jag inte varit såhär trött på länge så direkt när jag skrivit klart det här inlägget ska jag äta upp min macka och slå på en serie och sova. 
 
jag var ju som sagt till studion idag, var hur nervös som helst. Både för att jag inte varit ute och gjort någonting på så länge och för det andra så hade jag inte spelat in eller sjungit seriöst på evigheter. Men när vi väl var där så kändes det super bra och allt gick kanon. Fick bestämma vilken låt jag skulle spela in och det blev en egen, kommer göra om den lite och så men kommer bli kanon bra och det är jag säker på! Vi spelade dock bara in en "slarv" idag, så kommer han mixa lite med musik osv så ska jag tillbaka om inte allt för länge och då kommer vi pyssla lite mer med den och spela in seriöst. Var så himla skönt att vara där, tänkte inte på någonting annat än just vad jag gjorde där och då och helt seriöst, kommer inte ihåg senast jag kände så. Jag var bara lycklig över att få göra det jag älskar allra mest, sjunga och spela gitarr. Och efter ett par timmar där så var vi klara, och då var jag helt slut. Hela kvällen har hela min kropp varit gummi och jag har legat i soffan framför film tillsammans med lillebror och mamma. Jag är ju inte van att göra av med energi så bara det här räcker för att jag ska bli helt slut. 
 
Men i alla fall, det var super kul att få komma iväg lite och alltid roligt att umgås i mammas och Anders sällskap, *host* haha. Skrattat har jag gjort och känt mig lycklig, en väldigt bra dag med andra ord.
 
Nu ska jag nog ta och sussa tror jag, så säger godnatt och slänger in ett par mobilbilder från studion. imorgon har har jag sovmorgon till 12.10, skapligt skönt. Pussar
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?