2015-01-08

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-08 » 20:07:36
en dag jag både vill stryka ett stort streck över och glömma, men även en helt okej dag att minnas. Inte gjort någonting speciellt idag och mina känslor är alldeles blandade och vet egentligen inte vad jag känner för någonting. Men det är okej att känna så, ibland!
 
Annars då? bra med er? Hope so! Första skoldagen efter lovet, och jag kom inte iväg till skolan, tyvärr så tog mina tankar över som vanligt, därför en kass morgon som sen avslutades med att jag somnade om på soffan ett tag. 
 
Idag fick jag tvinga ut mig själv, har inte varit ute i dagsljuset på nästan över 1 vecka och kände verkligen att det behövdes nu. Var väldigt skönt må jag säga, så stog och spelade lite boll mot väggen ett tag innan jag sen gick in och spelade wii och stretchade, kan säga att min vighet sen jag slutade träna har försvunnit helt hehe.
 
Nu slog jag mig ner i sängen äntligen, med fetaste matkoman. Åt alldeles för mycket haha, gör dock ingenting för kommer bli lika hungrig igen om ett par timmar. Ska kika runt lite på Nelly nu och kanske beställa hem någonting, innan jag hoppar in i duschen och fräschar till mig. Imorgon ett nytt försök till skolan och hoppas mina tankar försvinner i alla fall för en liten stund. Ha en bra torsdags-kväll så hörs vi!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?