Försöker igen!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-08-09 » 09:57:27
Nytt försök här igen, andra krånglade med inloggning osv!!

Så vad har hänt sen sist? Jag mår för det första MYCKET bättre. Tar medicin för min ångest som hjälper, kämpar fortfarande med vissa saker och det är fortfarande väldigt jobbigt men jag klarar av saker på ett bättre sätt nu än förut. Idag ska jag faktiskt på första voltigeträningen på över 1 år, vilket ska bli så himla roligt!!!!!! Kommer få ta det jätte lugnt till en början, men att bara få komma dit och träffa människorna och hästarna blir underbart! Men innan dess så ska vi till lånsta gropen och bada, jätte fint väder ute! 

Kommer att komma lite inlägg då och då när jag känner för det och har tid, ingen press på mig liksom. Hoppas ni får en underbar dag, PUSSAR!



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?