Sunday Funday

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-12 » 11:38:52
god morgon solstrålar!
Haha passar väl bra såhär en grå söndag.
 
Varit rätt tomt på bloggen, förlåt för det. Igår var jag borta hela dagen, jag mamma och Rolle åkte runt i Heby/morgongåva och kikade. Sen åt vi thaimat innan vi åkte till min bror på lite fika. Var hemma sen runt halv 6 tiden och då var jag så trött och orkade inte blogga helt enkelt. Idag vaknade jag runt 6 tiden, drömde att jag blev kidnappad lol, hade hjärtklappning och var helt svettig haha. Men lyckades somna om och vaknade 8 när mamma åkte till jobbet.
Sen dess har jag bara ätit frukost och fixat lite här på bloggen. Som ni ser har jag bytt header, blev inte så nöjd men den får duga så länge.
 
Nu kollar jag på film och ska snart börja fixa mig lite. Tror jag ska duscha nu så jag slipper det senare ikväll. Sen ska jag gå ut och göra någonting, kanske spela lite boll men så himla blött ute så får se. Är barnvakt hela dagen då mamma jobbar till 22 men det är helt okej, känns som att det kommer bli en mysig söndag.
 
Imorgon är det skola igen och det känns okej. Kanske blir Västerås efter det och köpa spackel så jag kan byta rum snart, annars inga planer. Hoppas ni får en bra söndag friendos
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?