ONSDAAAG

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-15 » 17:13:35
Hej på er!!
 
Hur har eran onsdag varit hittills?  Min har varit ganska bra faktiskt!
 
Jag har städat heeeeela huset, men eftersom vi håller på att byta golv i hallen och köket så är det lite stökigt, men har dammat överallt och dammsugit osv så nu får mamma sig en liten överraskning när hon kommer hem ikväll.
Annars så har jag väl inte gjort så mycket haha, lagat mat och hjälpt lillasyster med hennes läxa.
 
Nu håller jag på att beställa lite kläder från Nelly, blir lite träningskläder och vårkläder. Ska snart göra lite kvällsmat innan jag hoppar in i duschen och fräschar till mig. Imorgon ska jag försöka dra med mig mamma till gymmet på förmiddagen och kanske skola sen, men får se.
 
Kanske inte ett så värt inlägg, men bättre än inget i alla fall. Puss på er babes
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?