Mitten på veckan

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-22 » 09:09:41
God morgon favvisar! Hur mår ni en onsdag som denna?
Jag mår mycket bättre faktiskt, vilket såklart känns jätte skönt!
 
Gårkvällen var jätte jobbig, men det var helt klart värt det. Blir bara arg på mig själv när jag ibland är så rädd och dessa jävla tankar tar över min vilja. Igår övervann jag i alla fall dem mer eller mindre och trots bråk och tårar så unnade det mig idag, väldigt mycket.
 
Har precis vart uppe själv och hämtat frukost idag, blev fil och flingor toppat med jordgubbar, solrosfrön och lite kanel. Väldigt gott att äta någonting annat än bara ren fil haha...
Idag jobbar mamma från 11.30 till 22.00 så jag är barnvakt. Tycker det är lite jobbigt speciellt när jag mår lite halvt, men det ska gå bra!!
 
Idag är inte planerna nå speciella, förutom att ta mig in i duschen och städa mitt rum! !!!!) När man legat ett par dagar så finns det ingenting värre än att hela rummet känns skabbigt och ångestfullt, i alla fall för mig. Så det är det som ska göras. Sen ska jag göra allt för att vara uppe på benen idag, inte lägga mig och lata för då vet jag att det blir värre, vilket jag såklart inte vill.
 
Hoppas i alla fall att ni får en jätte bra onsdag, och nu har halva veckan gått så kämpa på ni i skolan, NI ÄR GRYMMA!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?