måndag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-27 » 11:04:42
Har på senaste tiden nästan bara updaterat snabba inlägg ifrån mobilen. Min dator har virus och är därför väldigt seg vilket gör att jag inte orkar blogga från den då det tar 100 år för att skriva och ytterligare 200 år för att ladda in en bild. Aja, därför kommer det rätt tråkiga mobilbilder och snabba inlägg.
 
Igår kväll fick jag jätte magkatarr efter maten, åt hemma gjord pizza vilket inte kanske är det snällaste för magen. Höll i sig exakt hela jävla natten och har det fortfarande, men är lite bättre nu i alla fall. Skulle egentligen till psykologen nu klockan 11 för att prata lite, och kolla lite om jag ska få medicin för min ångest, men då jag mår så dåligt så kom jag inte iväg.
 
Istället ska jag nu byta om till något lite lättare än jeans och blus, och gå ut och sätta mig i solen ett tag, känner att jag behöver det. Dock har bönderna spridit dynga så luktar skit i hela byn haha, men mest lider nog mammas pojkvän som inte är van med detta.. jag har levt med det i snart 18 år så mig gör det ingenting haha, bara tecken på att det är vår lol ;)
 
Hoppas ni får en jätte bra måndag i alla fall, jag ska försöka att göra den så bra jag bara kan
två oldies
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?