Hiss/Diss

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-13 » 19:10:09

tänkte börja med hiss/diss.... kan vara om vad som helst. dem flesta brukar köra med hästgejjer, och det är väl det enklaste, men jag gör om lite allt möjligt.

Diss

tycker inte denna är snygg. Är för "glittrig" eller vad man ska säga, och ser inte bekväma ut. JAG skulle inte passa i dem, och skulle inte vilja ha dem, men det är MIN åsikt, sen skulle den säkert passa andra :)

Hiss
isåfall tycker jag dem här är mycke snyggare, och ser mycket bekvämare ut! Skulle verkligen inte tacka nej!! skulle faktiskt vilja ha dem röda, men gäller att ha något som passar till, annars svarta :)


Och kom ihåg!detta är MIN åsikt :)

Postat av: Frida
URL: http://ponniigalna.blogg.se/ 2011-09-13 / 20:47:54

Tycker tretorn är så JÄKLA snyggt :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?