tillbax nu, efter en liten bloggpaus.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-13 » 21:05:41
ja, har inte bloggat på ganska länge som ni kanske märkt xd
men har haft en "osynlig" bloggpaus, haha!

men är tillbaka nu, men kommer kanske inte bli världens bästa updatering ändå.

kom hem vid halv 8 från stallet, hade lite markarbete, studs med Ludde idag. HAN VAR ASPIGG i början, men har ju klippt han, och det hjälpte väl mycket, men sen mot slutet ville han INTE. men han var jätteduktig ändå!

sen fixade jag honom, medan jag gjorde det red jennie barbacka på lukett. Mockade och cyklade hem i mörkret.
Sen åt jag osvosv.

sen skoldagen fixade jag, med lite godis  blev allt bra! haha.

imorgon slutar vi halv 4, men har sovmorgoon, skapligt skönt!
sen imorgon natt åker mamma,pappa ronja, kimmen, mormor, morfar och hanna och johan till ullared. Dem är där hela lördagen, så mamma har lovat att komma hem med massa kläder och RIDsaker :))))
glad cheyy!

hah, aja, ska snart sova känner jag. ha det så skönt'!

(bloggar inte mer idag) men kommer göra tidsinställda tills imorgon :)

kram!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?