har gått bra!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-09 » 20:06:37
HALLÅ?
har gjort massa tidsinställda  inlägg, och försökt att få er att ha något att läsa om, även om jag inte vaarit hemma, men ändå har jag bara 15 besökare? weard..
ialla fall. HEJSAN!
kom hem för ungefär 1 ½ timme sen. Voltigen gick bra, var jätte roligt idag då vi fick öva massa i galopp.
Först hade vi uppvärmning ute, KALLT!
sen gick vi in, och gjorde kyrerna i skritt på Lorden. Sen fana i galopp på han, sen avgång eller avhopp (man fick välja) i galoppen. Gjorde avgång ahha,, fett läskigt ;o fett kul!
sen andra varet skulle vi stå knästående, och var också askul men lite läskigt. Sen avgång, och gick ganska bra! fick värsta skrattatacken, då en i mitt lag skumpade 1 meter typ. HAHAH, nejmen nästan, för Lorden ville inte fatta ny galopp. och hon satt typ damsadel. HAHA!
sen tränade vi på bock som om det vore en tävling, med inspring osv, då höll en på att ramla, och hon och jag fick skratt atack... typiskt mig, så nu när jag tänker på det asgarvar jag xd
var eran dag bra?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?