----->

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-09 » 15:31:00

så jävla nöjjd!

<p><em><span style="font-size: small; font-family: helvetica;" mce_style="font-size: small; font-family: helvetica;">hejj snyggingar!<br /> <br /> <span style="color: #ff9900;" mce_style="color: #ff9900;">Idag vare skola, n&auml;st <span style="text-decoration: underline;" mce_style="text-decoration: underline;">SISTAA</span> skoldagen!<br /> var&nbsp; jobbigt, hungrig som faan har jag vart, aja nu&nbsp; har jag i allafall &auml;tit lite kr&auml;mis:)<br /> hum....vad ska jag s&auml;ga??<br /> Aja, det &auml;r tabell f&ouml;rh&ouml;r imorgon ocks&aring;:s<br /> jag har 9:ans tabell, skit sv&aring;rt jue, jag kan jue bara upp till 8:an, knappt den heller:(<br /> Menmen, jag ska i alla fall klarat...hoppas jag:)<br /> But I have nothing to say now..<br /> <br /> <br /> Bbyebye!!&lt;3</span></span></em></p>

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?