Fixad och klaaaaaaar !

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-28 » 08:12:38
Hej !

Nu är jag redo och klar inför skolan,,,,,nej en sak hhar jag inte gjort ännu. Ätit "frulle" som alla säger.
Men mina mackor vart precis klara ifrån brödrosten, nu ska jag ha på smör och jordgubbssylt, mumms!
Sen oboy eller juice, ... oboy? ah, enklast.
Det är 40 min ungefär kvar tlls bussen kommer, och jag ska äta frukost, sen har jag INGENTING att göra. ska nog ta och måla mina naglar. jusste!!!!!!! har inte bitit på mina naglar, så mina tummnaglar är ganska långa ! hahah ! *stolt*

Men dom går av fort bara för att jag har bitit på dom förut. ( bra å veta) eller inte? eh, nu snackar jag bara för mig själv, så nu ska jag stoppa truten full med mackor och hålla min min stängd ett tag. Så hörs vi senare idag!

Puss !


Skolavslutning 2010.
Jag ♥ - Edvin ♥ - Albin ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?