2011-06-18/ 2011-06-19

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-19 » 20:50:41
Tjenixen ! :)

ingen bra update för min del, men har verkligen inte haft tid, eller jag har inte orkat.

just nu sitter jag hemma efter att ha varit med Sofia en hel lång dag!
vi har haft jätte roligt, lagat mat, och ridit i regnet, mysigt faktiskt! (:
hah, ska vara imorgon också!
då kanske hon ska sova hos mig, hoppas!

kanske ska börja på fotboll igen nu också, i Norby.
Isåfall åker jag med Sara imorgon och testar på !
nervöös, guuud vad pinsamt!'

regnat hela dagen idag typ, eller inte när jag och sofia var ute en stund på eftermiddagen, då stack solen fram lite, men sen när vi skulle rida, jo dåå forsade det.. typiskt.

igår var jag ju vid sorf, fick hjälpa till ute på banan, bygga upp hinder, höjja, springa in och bygga upp om det rivs m.m. var askul.

sen när vi kom hem skulle jag och jennie ner och rida Ludde. Blev hoppning då.
har var JÄÄÄTTE seg i början, men efter lite galopp blev det fart i han. hoppade ett räcke på ungefär 70.
sen 2 kombination, första híndret 60 ungefär och det andra på 85. riktigt nöjd faktiskt. Han skötte sig galant. Sen skulle jennie få testa att rida honom. Det såg bra ut i galoppen och allt. Sen ville hon testa att hoppa lite, så vi sänkte till kanske 40, på alla hinder, men hon kan hoppa högre, men att det var första gången så, hon kände
ju lixom inte honom. Så hoppade hon räcket, och han tog ett vanligt stoooooort skutt, så hon flög fram på halsen, och satt kvar där, men ludde ville inte stanna, så han fortsatte lungt mot kombinationen, så hon fortsatte sitta kvar, men proade fick panik typ, jag med!!!!!!
första hindret gick bra, sen sista tog han världens skutt och hon flög av och landade på armen, hon skrek som om hon höll på att dö, jag ba rusa dit och rose-mary och janne också!
hon red i t-shirt så hela hennes arm var uppskrapad och hon hade ingen känsel i fingrarna. hon vart uppsväld men det var ingen fara så. hon hade inte brytit den eller så men..
hennes mamma fick komma ner och hämta henne, eftersom att vi ccyklade så.
sen så fick dom avvakta och se hur hennes arm blev mot kvällen, och den hade ju bara blivit blåare och så, dom hade åkt in till akuten igår natt/kväll.
då fick dem reda på att det ´var en nerv som hadde tryckts ihop, så.. med det var ingen fara på det viset.
stackars henne ♥

nej, nu ska jag och mamma se på film tror jag, men vi synes och höööres!

puss ♥


moooooooooooooooooooorzan taggat föööör film.

jag är också laddaaaad ! :)

glöm inte frågestunden!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?