13 saker ni kanske inte visste om mig.....

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-22 » 23:03:14

*Jag gillar inte att sova över hos folk.
*Jag älskar att busa.
*Jag gillar inte att gå och titta på kläder eller så i affärer om jag inte får något.. *bortskämd*? nej,
*Jag har en skötar häst som jag så småningom ska börja tävla.
*Jag är ganska blyg av mig.
*Jag har magkatarr och får det ofta på vintrarna, då jag mår piss.
*Jag gillar inte att ta kort, men att vara med på kort.
*Jag har en hund, en golden retriver.
*Jag är LIVRÄDD för älgar. Jag börjar gråta om jag ser en älg när jag åker bil (nästan iallafall)
*När jag börjar städa, kan jag inte sluta!
*Jag älskar att mysa med min familj, det bästa!
*Jag vill helst inte sitta still, måste röra på mig hela tiden!
*Jag är mer som en 4 åring, än en 13 åring!


Postat av: mimmi
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/ 2011-06-24 / 18:47:08

du ska nog inte besöka den där älgparken om du är rädd för dom i alla fall ^^


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?