Ni vet vad jag gör!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-31 » 12:53:08
Tjena!

väntar nu på att min underbara vän Elsa ska komma. När hon kommer ska vi ut med malva en sväng, vet inte riktigt vart, men..

sen får vi se vad vi gör, vi brukar ju komma på massa sjuka grejer så.. det kommer nog bli roligt ska vi se :)

nu har farmor åkt hem, och mamma och pappa kommit hem. Dom är trötta efter att ha festat liiite grann ;) hhahaha

senare åker jag ner till stallet och löshoppar Ludde och Cilla lite granna. Sen ska jag göra någonting med Lukett, men vet inte riktigt vad, hon har ju haft fång så,, men hon är betydligt bättre nu, men går utan skor så man kan inte göra vad som helst lixom, för hårt i padocken också.... eh, vi får se helt enkelt.

va typ det jag ville säga, ni vet vad jag gör då ialla fall!

puss!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?