Godmorgon!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-24 » 09:13:51
förlåt för att jag lovade er att det skulle komma upp ett inlägg jär på bloggen, men gjorde inte det, MEN jag skrev ett inlägg, ett om min semester!
men det kom inte upp.-.....
så förlåt igen.

men här får ni lite bilder, så får ni detaljerna senare,


första mötet mellan faster och lilla Sandy.

första mötet mellan farbror och lilla Sandy.
   
blev ett litet dopp i brotten dagen därpå.                         frusnaaa

solnedgången Lördag kväll.

beeeeeeeebis sandy <3<3
  
stranden där vågorna var meter höga. HEL SERIÖST! tappade kläderna och knäckte ryggen och allting! ahahahha
 
fårö.

ett rauk område.. ashöga!

<3

sista dagen, igår kväll, YEAAAHH! :)
titta mammas tröjja, haha, den mc klubben vi var vid :)

siiss <3

liiite brun har jag väl ialla fall blivit, iochmed att ronja är som en chokladboll ;))) och jag brukar vara... vitlök..

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?