Dag 17 - Mitt favoritminne

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-21 » 15:07:22
Har många favorit minnen.
Men ett favorit minne var när HELA familjen åkte till Gotland, till min brorsas tjej och hälsade på i 1 vecka.
Asmysigt, eftersom att nästan aldrig hela våran familj åker iväg tillsammans.
Vi åkte från sätrabrunn typ 5 på eftermiddagen.
Sen var vi i stockholm kl 6 halv 7 typ.
Sen väntade vi och åt lite matsäck. Vi barn var jätte spända över att få åka båten och allt !
Kl 11 på kvällen kom typ båten, det var fortfarande ljust ute och man vart jätte nervös.
Sen började det komma ut bilar, och jag edvin och pappa gick och tittade närmare på båten och det var jätte mysigt.
Sen åkte vi in i båten, och jag mådde jätte illa, för att jag var jätte trött, nervös och klockan var 12 på natten.
Sen började det skaka, då började jag gråta, var jätte rädd. Sen sa mamma att vi åkte, jag kände INGENTING !
man kände motorn skaka, men inte att båten åkte någonting !
Sen satte jag mig med malte och tittade på film i filmrummet, det var ju trots allt en 3 h resa.
Sen somnade jag och malte i soffan där vi satt (vi hade gått tillbaka timm mamma och dom )
Sen sov vi hela resan. Mamma väckte mig sen, och vi klev in i bilen och åkte ut ur båten, det var mörkt, och klockan var 3 på natten. Robin och Lina kom och mötte oss på Godland där. Sen åkte vi till stugan där vi skulle sova i 5 dagar. Kl 8 på morgonen vaknade vi, och vi satte oss ute på balkongen eller vad det var och åt en mumsig frukost ! Sen bestämde vi oss för att åka till en strand ganska nära Visby, och då åkte vi till en strand som heter Snäck. Den hade jätte fint vatten, och lekpark och kiosk. Jätte mysigt !

Sen fortsätter veckan superduper bra, och väldigt mysig. Båtresan hem, var lite mer gungig, men väldigt mysig ! :) 
Postat av: Mmmarie
2011-02-22 / 15:58:14

Låter kuuul! Älskar spännande resor var de än leder :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?