Godnatt nu!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-19 » 22:51:15
godkväll, eller godnatt.

hade tänkt att lägga mig nu, alla sover typ. och alla är aströtta.
min lillebror maltis ligger brevid mig, han kom nyss.. och min översöta hund ligger under min säng! ahhahah
sötis <3

kvällen har bestått utav lite mys med pappa tills mamma kom hem, sen satt jag vid datorn i några timmar, och chattade med han! ♥

sen james bond med family, och lite choklad. Underbart!

Imorgon tänkte jag följa med lillebror och pappa till västerås, föör abbe ska på fotbollscup. Men vet inte om jag orkar gå upp så tidigt,, 7 typ... mmen tror jag hejjar hemmifrån.. thihi, busigt.

ska kolla lite movie nu, sen sova. Hörs!

BILDER FUNKAR INTE!!!! oooo
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?