Blandat

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-09-17 » 19:02:07
sitter och väntar på att kebab och pommefritten ska bli klara, är ashungrig!
Men,men, den är nog klar snart:)
Nyss var jag i västerås och handlade godis och hjällpte syrran att köpa en ny mobil:p
hon valde en Sony Ericsson, när hon hade fått den fick jag hennes gamla, den är mindre änd en jag hade först, jag hade en sån här jätte gammal Nokia... menmen:)
det känns skönt, aja, jag känner lukten av kebab så det är nog klart nu!

HÖRS SENARE IKVÄLL!!

Idag är det fredag och det betyder att det är idoool Slutadition(stavning)


                                   ///Pullan




den har jag nu

Hade ingen bild på min förra..
Postat av: Emma
URL: http://fotoavema.blogg.se/ 2010-09-17 / 19:04:20

Köpte du ridbyxorna ? <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?