lillebror.....

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2009-03-30 » 19:56:41
Hejj!

Idag har jag vart i skolan....tråkigt va?;o
Och nu ska jag strax ut och åka moppe med elias bakpå;), han har lovat meh det;D
Nu har jag nyss ätit mat, Korv och stuvade makaroner!, usch...KORV!!!;(
Haha, Albin hållde på att prata om något och då sa Malte så här;
-Emmie!
-Ja?
-Tjockis!
-Nej, så får man inte säga!;o
-Joho, tjockis!;D

sen fortsatte vi så medans dom andra åt...
typ 10 minuter efter så satte jag mej här och tråkkkaa!;d
Sen kom Malte ner och ropa

-Emmie UPP!!
-Nej, jag sitter här?;o
-Nej,UPPPP!
-Nej!!
-Unge!
-Unge kan du va själv!

1 minut efter....

-Emmie bajsa!;o
-Men gå på pottan då!
-Nej du följa med toa!
-Okej då:(
 Sen satt han så här;

-Emmie bajsnödig?
-Nej jag är inte bajsnödig!
-Nehe,inte jag heller:p
-Men du sa jue det?
- SKOJJA!!:p

så är min lillebror;)


här är vi<333
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?