ROLIG GREJJ!

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-24 » 17:26:32
OKEJ!

nu ska vi göra en sak.

NI ska kommentera här på min blogg det roligaste/knasigaste ögonblicket ni minns!

sedan ikväll lägger jag ut dem 4 roligaste på min blogg och länkar såklart!
och berättar mitt roligaste/knasigaste ögonblick!

bara en rolig grejj lixom! :D

GOOOOOD LUCK!

 
Postat av: michelle
URL: http://tofteers.blogg.se/ 2011-09-24 / 18:02:55

OKRJ!! När jag drog undan stolen i matsalen så du fick all mat på dig (förlår emmi) HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAA:D<33


Postat av: Emma
URL: http://saademedmera.blogg.se/ 2011-09-24 / 18:03:36

Här är en pinsam grej :D Jag och min kompis åkte till Eskilstuna för att se Eric Saade på Tuna Park i vintras. När han hade sjungit klart alla låtar och skulle skriva autografer så var kön såklart väldigt lång :D Men, när vi väl stod i kön var det så tråkigt så jag stod och sjöng lite smått på hans låt polular. Plötsligt var det min tur att få gå fram till Eric och få en autograf, men jag märkte inte det utan fortsatte sjunga, och då hör jag ett bekant skratt. Eric hade hört att jag sjöng på Popular, och sen sa han '' småskrattar hahah, jag hör att du gillar låten xD'' Jag tyckte att det var ASPINSAMT att Eric skrattade åt mig, men nu tycker jag bara det är kul :D Nu blev det säkert en lång kommentar :D

//Emma


Postat av: en som vill vara anonym
2011-09-24 / 20:42:12

En gång var jag i skolan, efter matten så gick jag på toa, då började jag sjunga lite smått, och efter som dörren var där såg jag inte att nån va där, och den sa " ååh vad fint du sjunger! :) jag trodde det var min kille (det lät så) så jag sa. " tack älskling!" och då när jag öppnade dörren var det mitt ex ( som fortfarande gillar mig... Hehe:P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?