Värme och sol!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-28 » 10:29:48

Ligger på altan och försöker få lite färg. Förra året den här tiden så var jag jätte brun och var typ sommar ute, det här året är det lite svalare men får hoppas värmen kommer snart på riktigt! 

Snart ska jag in i duschen och sen vidare till stan. Puss på er
Postat av: A
2015-05-29 / 01:56:12

Jag vet inte hur jag kom över din blogg, men jag brukar läsa den då och då. Jag kan inte sätta mig in i vad du går igenom, men jag vill bara säga att jag önskar dig verkligen all lycka. Du verkar vara en sån go och trevlig person, och framförallt stark som inte bara låter sig köras över av depressionen varje dag. Många saknar den styrkan, vilket givetvis är förståerligt. Men du gör inte det. Du har den. Ta hand om dig!!

Svar: Att vakna till en sån här kommentar gjorde min dag. Tack så otroligt mycket för dina fina ord och din kommentar, TACK! <3
Emmie Strandberg


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?