Tisdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-19 » 10:54:33
Usch vad jag känns frånvarande på bloggen, har ingenting att skylla på tyvärr! 

Gårdagen var seg. Skulle till psykologen på morgonen, sen besök hos mormor och morfar och även köpa hårfärg och göra lite andra roliga ärenden i stan på förmiddagen..men precis när vi skulle åka så hittar inte mamma bilnyckeln, helt försvunnen vilket resulterade till att vi inte kom någonstans. Jag fick direkt magkatarr då jag gjort mig så redo och så ändras planer och stress uppstår.. Men kunde ingenting göra så vi letade hela dagen istället. Lillebror hittade den i soffan på kvällen i alla fall, trots att vi rivit ur soffan flera gånger???

Resten av kvällen hade jag magkatarr och satt mest vid datorn. Mått lite sämre ett par dagar nu men ändå försökt vara uppe på benen vilket jag är stolt över. Har även suttit med vid bordet och ätit stort sätt varje dag vilket är hur skönt som helst!!

Idag vaknade jag vid 8, legat framför tvd  sen dess och nu ska jag upp och starta dagen med lite städning tänkte jag. Mamma jobbar idag så ska bara vara hemma. Blir lite träning, städning och kanske umgås med en kompis senare. Hoppas ni får en bra dag!!



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?