Right now

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-05-03 » 11:15:54
hahha, lagomt charmiga bilder från stunden. 
 
Har i alla fall precis loggat in på min fars dator, den är väldigt seg men har så gamla bilder här på så blir helt lyrisk när jag kollar igenom hihi. Eller ja, gamla och gamla från typ sommaren 2013 och framåt, asmysigt!
 
Vaknade skapligt pigg idag runt halv 9, gick upp och fixade frukost och åt den. Mår mycket bättre idag men är rätt seg och trött och magkatarr, men antadligen för att det är typ första dagen jag är uppe på benen.
Som sagt, idag åker vi tillbaka till mamma vilket ska bli skönt, även om helgen har varit mysig hos pappa då jag inte alls ofta är här så har den varit hemsk pga alla utmaningar jag gjort. Men kan säga att jag är grymt stolt över mig själv den här helgen. 
Mamma kommer någon gång på eftermiddagen skulle jag tro, och väl hemma har jag ett BOMBNEDSLAG till rum jag behöver städa, mindre roligt. Ikväll blir det nog bara slapp, ska duscha och fräscha till mig ordentligt och lägga mig i tid, när jag nu mått dåligt har jag lyckats vända på dygnet igen, vilket inte alls är bra. 
 
Imorgon är det måndag och jag blir hemma, vad jag ska göra återstår att se. Ska i alla fall vara pissväder :(
 
Hoppas ni får en bra dag vänner
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?