SÖNDAG

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-29 » 13:19:00
alltså söndagar kan ändå vara den mysigaste dagen på hela veckan, trots en ny vecka väntar och söndagsångest hos dem flesta. 
 
jag startade min morgon runt 8 tiden imorse, hade ställt klockan då jag ville vakna i god tid osv. Eftersom att man har ställt om klockan till sommartid nu så var ju klockan "egentligen" 7 då så var skapligt trött men ändå utvilad haha. 
 
Gick upp och fixade jätte mysig och god frukost tillsammans med min lillasyster som vi åt i soffan framför en mysig tecknad film. Sen flätade vi håret på varandra och ritade lite innan vi tog på oss massa kläder för att gå en promenad i regnet med hunden. Var iskallt och blåsit och regnigt men väldigt uppfriskande och skönt!!
 
Nu har jag precis ätit lite lunch och ska samla lite kraft för att hoppa in i duschen. Ska fräscha till mig ordentligt idag och raka ben och ha hårinpackning osv. Senare åker jag med mamma in till stan förmodligen och åker till voltigen och hälsar på, ska bli roligt!!
 
Hoppas ni får en asgo söndag och gör den till den bästa istället för att tillåta dig ha söndagsångest, finns så mycket annat roligt. Puss på er goingar
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?