GALET!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-25 » 21:54:08
startade dagen klockan halv 7 imorse när mamma åkte iväg till jobbet och jag skulle skicka iväg mina småsyskon med bussen. Vid halv 8 åt jag en god frukost framför en film i sängen. Låg i sängen typ hela dagen fram till 1 eller något, och då gick jag upp och fixade lunch. Sen har jag storstädat hela huset och även mitt rum, vilket behövdes verkligen!! Sen har jag nu på kvällen lagat lite våfflor tillsammans med min lillasyster, kan ju inte vara utan våfflor på våffeldagen! Sen har jag myst med mina småsyskon framför Sveriges mästerkock i mammas säng. Min dag har egentligen inte bestått utav annat, ganska slapp dag som är skönt men nu för tiden blir jag så himla uttråkad av att bara gå runt hemma. Igår var jag ledig ifrån skolan och även idag, imorgon vill jag till skolan men då jobbar mamma hela dagen så kommer varken dit eller hem.. det suger och ska svara hemma själv också. Aja får se hur det blir!
 
Fredag ska jag till Bup på förmiddagen, sen efter det mötet så ska jag på möte med skolan. Ska bli skönt att få iordning lite med läxor osv, har tappat bort mig totalt bland all kaos. Så nu ska jag försöka plugga ikapp så jag får något betyg i alla fall!
 
Nu på kvällen fick jag även reda på att jag har gått vidare till länsfinalen i Ukm!!!!! Alltså jag verkligen studsade runt av lycka när jag såg smset, helt galet roligt!!!!!!! Så den 9de maj kommer jag uppträda igen i Sala folkets park tillsammans med massa andra från hela länet. GRYMT!
 
Nu ska jag tvätta bort smink, göra ordning någonting gott att äta sen pumsa ner i sängen med film på datorn och hoppas på god sömn. Hoppas ni haft en bra dag! Pussar
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?