FRIIIDAY

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-27 » 18:38:46
pustar ut! Har varit en dag med massa ärenden och nu sitter jag äntligen har jag fått byta om till mjukiskläder och slagit på en serie.
 
Hej på er! Fredag idag, hur härligt är inte det? 
Vaknade imorse runt halv 8 tiden, men gick upp någon timme efter och åt lite frukost framför tvn. Sen tog jag mig en skön dusch och fixade mig innan jag och mamma åkte vidare mot stan och till Bup där jag skulle på möte. Gick jätte bra idag, och var mycket lättare än förra gången då det var jätte jobbigt att komma dit. Idag påbörjas min exponering och har längtat jätte mycket. Nu kommer jag dock säkert att må rätt dåligt under exponeringen till en början, då jag kommer att utsättas för allt jag inte vill utsättas för och det jag tycker är obehagligt, men det är det som krävs och måste göras för att jag ska kunna handskas med det i framtiden. 
 
Efter det mötet så åkte vi direkt till skolan, där vi skulle på ytterligare ett möta med min mentor, rektorn och kuratorn. Gick även där väldigt bra men tyckte det blev jobbigt att prata om en sak så bröt väl ihop lite, men det gick annars jätte bra och nu känns skolan som ett lite mindre problem när vi alla har kommit överens om saker och ting och gjort detta på bästa sätt. 
Sen åkte vi och kollade lite på tapeter, sen sprang vi in på dollar store och tillbringade någon timme där haha. Fick med mig ansiktsscrub, bodybutter och LÖSHÅR?????? hahahhah vet inte varför jag köpte det från dollar store liksom?? haha jaja var en kul grej i alla fall men kommer inte att användas haha. 
Sen blev det apoteket för uthämtning av medicin innan vi åkte och handlade som tog även där någon timme. 
 
Runt 3 var vi hemma igen och då fick jag äntligen äta lunch, ica-sallad <3333
Sen har jag städat lite och nu har familjen precis ätit tacos. Jag var dock inte hungrig då jag åt så sent idag, men nu börjar jag känna mig lite hungrig så ska nog snart ta lite jag med. Ikväll blir det ost och kexmys framför let's dance, en mysig fredag helt enkelt. 
 
Hoppas ni haft en bra fredag hittills och får en bra kväll, pussar!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?