en bra start på måndagen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-16 » 10:16:34
startar morgonen framför Madagaskar med god frukost och lite tidning. Mår sämre idag, inge feber men nu har jag huvudvärk och ont i ena örat. Usch, alltså jag önskar ofta att jag ska få feber för tror alltid att jag ska vara sådär skönt hängig, ligga i sängen hela dagarna framför serie med lite gott att äta och känna mig hänging, men när jag väl blir sjuk så mår jag så himla dåligt och ångrar allt jag önskat, så jävla underlig jag är haha. 
 
Jaja, har i alla fall lite att göra idag. Ska städa lite, duscha och senare på eftermiddagen ska jag försöka ta mig in till stan med mamma och lillasyster då lillasyster ska klippa sig. Behöver komma ut genom dörren känner jag och ska försöka följa med dem. Imorgon sattsar jag på skolan, och hoppas på att halsen är bättre och känner mig bättre. Ha en jätte bra måndag fina ni♥

bjuder på en instabild.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?