bara klagar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-17 » 11:07:42
Att nya måste vara det skönaste som finns haha, eller?
 
Godmorgon i alla fall! Sitter i min säng och lyssnar lite på musik medan jag redigerar lite bilder. Morgonen har varit bra, förutom att det är förjävla jobbigt med en rinnande näsa och nyser HELA tiden. Ville följa med mamma till gymmet imorse, men det kunde jag ju glömma haha.. En kompis till mamma är här så har varit lite social ute i solen med dem också, faktiskt ganska varmt i våran hörna på altanen. Mitt på dagarna på somrarna brukar man inte ens kunna sitta där ute pga blir dubbelt så varmt då, men ändå skönt haha!
 
Dagen idag kommer bestå av försöka piggna till lite. Ska försöka att inte sitta framför tv eller film hela dagen utan försöka göra lite saker så kanske jag blir piggare. Senare är tanken att jag ska följa med till våran lilla kusin som fyllt år och så ska vi käka mat och lite så där, men vet inte beroende på hur jag mår. Men vill så ska försöka, har inte feber eller så endast förkylning. Får se helt enkelt. Tänkte övrigt precis skriva att målet var att komma iväg till skolan imorgon, men kom på att jag är ledig haha, så det sket sig ju. Börjar bli trött på att bara vara hemma nu faktiskt. Jaja, då kanske jag hinner bli helt frisk och pigg tills på torsdag, får hålla tummarna! 
 
Hoppas ni får en bra tisdag friens♥
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?