5 positiva!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-28 » 14:02:00
Jag har så lätt att se all det negativa, och väldigt svårt att se det positiva, gällande allt! Och det är där jag har fastnat, och där jag mår dåligt. Jag ser verkligen allt på ett negativt sätt även om jag verkligen försöker se det positiva. Vi kan ta ett exempel bara för att ni ska förstå hur lätt jag hamnar i ett negativt mönster. 
Det kan vara allt ifrån att gå ut och gå med hunden en liten sväng. Då kan jag komma på 1000 olika anledningar till att inte gå, 1000 olika saker som kan hända på vägen. Jag kan börja må illa, jag kan svimma, jag kan möta människor jag inte vill möta, jag kan få en plötslig panikattack osvosv, alltså ja, ni förstår. Och det där är bara en litenliten del av allt jag kommer på. Ibland kan jag inte ens komma ut ur mitt rum för jag kommer på flera saker som kan hända mig då påvägen till toaletten om jag behöver gå dit. Jag får till och med ångest över att behöva duscha, så mamma brukar få tvinga in mig i duschen för att jag ens ska ta mig i kragen och ställa mig i duschen haha? Det är där jag mår så himla dåligt och hur fjantigt det än låter så är det just det här jag behöver hjälp med för att komma ur den värsta delen av min depression och ångest, såklart. Dem negativa tankarna liksom och det mönster jag har fastnat i.  
 
Därför tänkte jag nu skriva upp några saker jag ser fram emot, har inte så mycket planerat men ändå, jag har kommit på några punkter!
 
Att få uppträda på länsfinalen den 9:de Maj ska bli grymt kul!! 
Min 18 års dag den 1:a augusti!
Att mamma och vi kollar på en utomlandsresa i början av sommaren, ingenting alls bestämt men hade ju varit skapligt jävla roligt!!
Den dagen vi får sommarlov hihi
När vi börjar min exponering (stavning haha??). Alltså när jag och min psykolog börjar en "behandling" för min ångest osv. Det kommer bli TUFFT som fan, men känner mig redo och peppad på att bli frisk nu!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?