31 FRÅGOR

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-27 » 13:05:00

1. Vad har du för skostorlek? 36-37
2. Brukar du skratta för dig själv? Haha det händer väl.
3. Vilket är ditt favoritnummer: 2 tror jag, eller 14
4. Vad var det senaste du åt? Kyckling, ris och vitlöksstekta championer hihi
5. Vädret just nu? Kallt, typ storm ute haha
6. Senaste personen du pratade med i telefon? Mamma
7. Vad är det första du ser på en PERSON? Alltså det beror på, men brukar ofta kolla gångstilen haha och även klädstilen!
8. Tv eller dator? Datorn alla dagar, men tycker det är mysigt att kolla tv ibland också
9. Favoritprogram på TV? Har inget speciellt favoritprogram, men gillar typ ensam mamma söker, bonde söker fru och farmen hahah
10. Har du blivit sviken någon gång? Tyvärr jaaa
11. Har du några syskon? Ja, 3 äldre, 3 yngre och en tvillingbror!
12. Längd? Runt 1.65 
13 Hårfärg? Ganska mörkblond på vintern, ljusblond på sommaren.
14. Kramar eller kyssar? Kyssar är gosiga, kramar är ännu gosigare
15. Använder du linser? Nej
16. Choklad eller vanilj? Choklad
17. Är du kär i någon kändis just nu? Haha nej men har väl några cruscher 
18. Hund eller katt? Lätt hund, dem enda katterna jag tål är min systers haha
19. Har du älskat någon gång gång? Älskat på vilket sätt haha? 
20. Är du fortfarande vän MED folk från skolan? Ja gud ja, går ju i skolan. 
21. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej det har jag inte
22. Gillar du att flyga med flygplan? Har bara flygit fram och tillbaka till Tunisien för ett par år sedan, och som jag kommer ihåg det så var det inge större fara haha, rätt skönt!
23. Saknar du någon? Ja, det gör jag.
24. Höger eller vänsterhänt? Högerhänt!
25. Vad gör du just nu? Kollar paradise hotel och bloggar!
26. Har du blivit påkommen med att göra något du INTE får göra? Haha oohja
27. Är du på arg på någon just nu? Nej det är jag inte! Bara lite besviken
28. Vill du bli kär? Jag vill bli kär på nytt
39. Senaste du köpte TILL dig själv? En tröja har jag för mig
30.  Vem vill du träffa just nu? Min Märta <333
31. Löften för 2015? Gått ett par månader in på 2015, men att bli frisk, eller friskare i alla fall!
 


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?