välkommen fredag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-09 » 09:59:29
Bästa dagen på hela veckan är kommen, fredag!
 
Morgonen har varit sådär, stannade hemma från skolan och har haft magkatarr hela morgonen. Precis kollat klart en film och tänkte bara slänga in det här inlägget innan jag ska gå upp och fixa till mig lite, en varm dusch väntar!
 
Annars vet jag inte vad dagen kommer bjuda på riktigt. Åker hem till pappa någon gång på eftermiddagen, och blir där till söndag. Men innan dess ska jag försöka ta mig ner till stallet något och hälsa på ponnysarna, var alldeles för länge sen och är det någonting man får energi av så är det av att vara i ett stall, tillsammans med djuren man älskar och bara få skita ner sig och inte bry sig alls om hur man ser ut eller hur man är. Sen ska jag göra lite tidsinställda inlägg och plocka undan julpynt i huset. Älskar julpynt och alla dessa stjärnor i fönstrerna, men ska bli skönt att få bort det och få upp lite mer stilrent.
 
Nog snackat för min del, upp och hoppa nu. Hoppas ni får en bra fredag så hörs vi!
bjuder på en bild printad från snapchat igår kväll haha, lägg till mig vet jag! @sstraandberg
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?