svaren på frågestunden!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-18 » 19:18:09
Här kommer svaren på frågestunden! Ursäkta det usla ljuset, men spelade in på två olika tider så blev bara mörkare och mörkare ute. Hoppas ni fick svar på det ni ville och tack så jätte mycket för alla frågor!

Under videon har jag svarat på två frågor skriftligt som jag fick efter att jag redan hade spelat in videon.

postad av: anonym
barfota eller strumpor på sommaren?
Svar: beror helt på vad jag har för skor haha, men brukar oftast vara utan strumpor!

postad av: e
vad får dig på bättre tankar då du mår dåligt?
tycker det är jättestarkt av dig att prata öppet om psykisk ohälsa! det behövs såna som dig!
Svar: för det första, tack så mycket för dem fina orden, blir så himla glad!  
Just det här med andra tankar är jag jätte dålig på, alltså det är det jag typ har problem med och som jag måste jobba mest med. Jag har lätt att deppa ner totalt så fort jag mår dåligt, sätter mig i sängen med låtar jag bli ledsen av och sitter där hela dagen när det egentligen är tvärtom jag ska göra då. Men jag brukar kolla gamla bilder, jätte gamla bilder eller bilder för ett par år sen och då blir jag motiverad till att jag ska tillbaka dit. Och jag brukar försöka att inte vara själv i dem stunderna jag mår som dåligast, för det leder bara till att jag tänker alldeles för mycket och mår sämre. Kolla på film eller försöka ta mig ut på en liten kort promenad hjälper också!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?