planer för dagen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-20 » 10:16:54
ligger i sängen nu, precis ätit en god frukost framför en serie, mys! Dock har jag så himla ont i ryggen, igår försökte jag stretcha men slutade med att det gjorde så ont att jag grät haha... gör ingenting annat än sitter still om dagarna så inte så konstigt att jag blir stel.
 
Annars då? Har ni sovit gott? När jag väl somnade sov jag som en stock. Är hemma idag också men det betyder inte att jag inte har saker att göra. Bara för att, så tänkte jag punktera upp lite vad som är tänkt att jag ska göra idag!
♥ Möta upp min fina vän Elsa för att gå en promenad tillsammans med henne.
♥ Städa mitt rum ordentligt, damma och tvätta.....
♥ PLUGGA
♥ Försöka ta mig ner till stallet en liten sväng för att hälsa på ponnysarna. 
♥ Duscha och göra mig fräsch, en "ta hand om mig själv" kväll.
♥ Lägga mig i tid. 
♥ Förbereda mig mentalt för att åka till sjukhuset imorgon och ta prover, usch haha...
 
Inga speciella planer, och för er kanske det inte är en full dag, men för mig kommer det bli fullt upp i hjärnan, men jag ska verkligen försöka klara igenom alla dessa punkter för kommer vara så stolt över mig själv ikväll. 
Hoppas ni får en härlig tisdag så hörs vi mer under dagen, kramisar 


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?