mitt år 2014 - del 4 och sista

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-13 » 13:12:00
oktober: i skrivandes stund så är det blankt. Kommer verkligen inte ihåg någonting ifrån denna månad. Oktober var en otroligt tuff månad, jag ville så mycket men klarade så lite. Månaden var väldigt upp och ner. Var nycket hemma vilket resulterade till plugg hemifrån, var på ett ytterligare läkarbesök och tillbringade mycket av min tid i sängen. Mamma jobbade mycket så var mycket barnvakt. Som sagt, kommer inte ihåg så mycket. Jag älskade hösten förässten, världens bästa månad. 
 
November: den här månaden var faktiskt helt okej. Jag mådde dåligt men kunde utmana. Var i skolan en hel vecka på raden, var mycket ute och ja, allmänt utmanade mig själv och trodde jag var på bättringsväg. Dock var jag väldigt orolig för min vikt då jag rasade, och blev väldigt obekväm i den. Men själva måendet var stabilt kommer jag ihåg! Verkade även vara en selfie-månad hahah, shit vad många spegelbilder jag tog tydligen, pin.
 
December: både en bra och dålig månad. Gick knappt till skolan vad jag kommer ihåg. Ångesten blev värre och även depressionen. Men ändå på något sätt kunde jag kontrollera den och stängde inte in mig helt. Vi fick jullov, firade julafton som förövrigt var den värsta någonsin, började bra men slutade hemskt. Hade ett skönt lov trots allt och firade in det nya året med pappa, syskon och pappas flickvän. Kortfattat var december månad väldigt blandad. 
 
För att summera hela året: Värsta året jag någonsin har varit med om. Även om jag haft ångest och depression 2 ggr förut så har det inte varit i närheten av såhär illa. 2014 har varit skrämmande, obehagligt, jobbig och hemsk och jag hoppas och tror 2015 kommer vara vägen tillbaka och bli ett bra år ändå. Det vet jag.
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?