mitt år 2014 - del 3

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-10 » 11:21:00
Juli: värmen slog till och i sala blev det över 30 grader varmt i stort sätt varje dag! Åkte en tripp till gotland och hälsade på bror och hans lilla familj där, umgicks med vänner och med en annan. Den här månaden var väldigt blandad. Mådde väldigt dåligt men väldigt bra samtidigt. Sena sommarkvällar, bråk, besvikelse och lycka. Ångest och mådde dåligt för när skolan skulle börja igen. Annars sådär sommar-glad! Gotlands-familjen kom hit och var här nästan hela Juli pga en olycka så en utav deras familje-medlem låg länge på sjukhuset i Stockholm. Väldig mycket tid med min brors dotter blev det då. Vistelse på gröna lund och färgade även mitt hår brunt i slutet av månaden, som jag ångrade SÅÅÅ mycket. Annars mycket bad och och sol!
 
 
 
Augusti: Började denna månaden med att jag fyllde 17 år! Hade bjudit några vänner hem till mig så vi lagade tacos tillsammans som vi sen åt ute i värmen, spelade spel, skrattade och fotade. Vid midnatt fick jag en jätte fin överraskning som jag sent kommer glömma. Uppträdde även på en vis-afton, firade min lillasyster och åkte för första gången till Öland. Var där 1 vecka innan skolan började och även om vädret inte var tip-top där borta var det fantastiskt skönt. Innan vi åkte bröt jag även kontakten med den fina killen jag träffade. Augusti var faktiskt en väldigt bra månad tills jag gjorde det. Sen började skolan men jag kom som vanligt aldrig iväg. 
 
 

 
September: den här månaden var en utav dem värsta. Jag bytte skola, vilket var jobbigt. Mycket möten, ett läkarbesök och nu var jag på ruta 1 igen. Jag grät mig till sömns varje natt och det var här jag började få svårt med maten. Nya skolan fungerade inte heller och jag var hemma varje dag. Min mamma och syster fick tvinga ut mig om dagarna för att inte bara sitta inne i sängen. Var även här jag fick prata med en psykolog som berättad att jag led av depression och hög ångest. En månad jag vill glömma totalt.
 
 
Håll koll på del 4!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?