mitt år 2014 - del 1

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-09 » 12:18:00
Januari: var en väldigt bra månad. Firade det nya året tillsammans med 3 väldigt bra vänner. En fotbollscup i början av januari och åkte till Åre en vecka på lovet, där jag även bestämde mig för att ta tag i min undervikt. Började träna ordentligt och blev i min bästa form. Skolan rullade på och jag levde bara livet!
 
 
Februari: oj vad mycket det var den här månaden om jag tänker efter, på ett positivt sätt! Firade alla hjärtans dag med bästis hemma hos henne med massa gott och en sleep-over. Uppträdde första lunchkonserten på skolan tillsammans med några vänner, min låt dessutom. Tränade mycket fotboll och voltige, någon gång i februari kom lilla sportspegelnoch spelade in på träningen som sen sändes på svt också! Tog många fika/luncher på stan tillsammans med Elsa då vi tränade i sala, en riktig mys-månad vad jag kommer ihåg. Hade mycket snö också!!
 
Mars: Vi hade mycket snö kommer jag ihåg men var rätt varmt ute. Min favorit familj från gotland kom och hälsade på, blev mycket bus med bror-dottern då. Låtskrivar-kursen började någon gång i mars också och var fullt upp med den vilket var super roligt! Mars bjöd på ett väldigt vårväder och jag var så lycklig!! Tränade väldigt mycket även den här månaden haha.
 
 
Håll koll på del 2!
 
 
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?