Lördag - frågestunden avslutas idag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-17 » 11:14:35
Godmorgon på er!!
 
Alltså jag sov sååå himla skönt inatt, och somnade innan jag hann ställa klockan så råkade visst sova 40 min längre än vad jag tänkt, hehe. Men nu är jag uppe, och har precis fått i mig frukost!
 
Updateringen igår var väl lite halv-kass, men gjorde ingenting speciellt och kände att det var meningslöst att blogga då. Men idag är jag tillbaka och idag slutar även frågestunden, så tycker ni kan klicka --->HÄR<--- för att ställa lite frågor som jag kommer svara på i en video under dagen!!
 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen tänkte jag, sen fixa mig lite för senare åker jag som sagt till sala och umgås med mina favorittjejer från voltigen. Ska bli himla roligt!! Men innan dess blir det en promenad ute i solen och städa mitt rum, välbehövligt.
 
Vi hörs något under dagen, och hoppas ni får en jätte bra lördag! Puss på er

alltså världens fulaste bild haha, men jaja FRÅGA NÅGOT DU VILL VETA
 
 
 
Postat av: Anonym
2015-01-17 / 13:14:34

Rädslor?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?