Hemsk morgon

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-26 » 14:22:34
puh... värsta morgonen någonsin. 
skulle till BUP imorse, skulle vara där klockan 9. Jag fick en ångest-attack och allt blev kaos. Slutade med att min storebror fick iväg mig tack och lov. Vi var där halv 10 ungefär och träffade psykologen. Hon var jätte bra verkligen och var så skönt att få prata. Efter det handlade vi och tog en fika på stan, jag var helt slut efter min attack som höll i efter 3 timmar. Vi kom hem runt 1 i alla fall och har ätit lite nudlar.
Nu sitter jag i sängen och kollar lite film, känns som att jag skulle kunna sova flera år, hela jag är slut.
 
Tänkte gå och äta någonting litet igen nu, senare ska jag följa med Elsa till stallet. Blir att pyssla om hästarna lite. Ikväll lär jag somna som en stock, längtar!! Imorgon blir det skola för min del, längtar till det också!
 
Hoppas ni haft en bra måndags morgon och en bra dag hittills. Förlåt för den dåliga och tråkiga updateringen som är nu, men jag har en dålig period, hoppas ni förstår. Vi hörs mer ikväll antar jag, pussar
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?