första inlägget

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-07 » 22:53:00
Hej och hallå!
 
Denna bloggen är sååå himla gammal, och har försökt komma in på den så många gånger, men inte förrän för ett par dagar sedan kom jag ihåg mitt lösenord och kom in. Därför tänkte jag starta upp denna bloggen igen!
Sparar alla mina andra inlägg, så mycket minnen och jag har inte skrivit sen sommaren 2012 så bara kul att kika tillbaka och kolla gammalt haha. 

I alla fall, jag heter Emmie Strandberg, är 17 år och kommer från lilla staden Sala. Jag bor tillsammans med mamma och mina 5 syskon en bit utanför Sala på landet, men hos pappa i stan varannan helg. Har då 7 syskon, varav 3 stycken har flyttat hemifrån. Jag går i skolan i stan, programmet barn & fritid där jag trivs helt okej. 
 
Jag har sen 9 månader tillbaka ungefär lidit av depression och ångest, vilket har gjort att jag inte varit i skolan så mycket och inte mått bra. Jag som annars tränar 5-6 dagar i veckan tränar ingenting just nu och det enda jag fokuserar på är att komma ut och börja leva igen. Därför kommer den här bloggen mest drivas för skojs skull, ingenting jag kommer sattsa fullt ut på utan här kommer jag skriva ner lite känslor, vardag och annat jag har i tankarna helt enkelt. 
 
Musik är någonting jag brinner för, och skriver egna låtar med hjälp av en gitarr. Har gått musikgymnasium men fick sen byta när depressionen kom pga för lång pendling. Annars är mina intressen träning, hästar och vänner. 
 
Kortfattat kommer denna bloggen handla om min väg tillbaka till ett friskt liv, finns människor som inte mår bra och då vill jag att dem ska kunna kika in här och bli peppade, eller kanske känna igen sig i mina texter och veta att man aldrig är ensam.Jag hoppas det låter lite intressant i alla fall, och hoppas ni kikar in här igen!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?