En glad torsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-22 » 22:04:44
oj, här ekar det tomt, sorry för det men har helt enkelt inte haft tid och gjort annat idag. 

haft en bra torsdag? hope so! Jag själv vaknade med sämsta och jobbigaste humöret runt halv 9, somnade sent inatt pga mage som krånglade och även tankar. Men istället för att deppa ihop helt så försökte jag starta morgonen med en god frukost framför serie för att pigga upp lite, och hade bestämt mig för att den här dagen skulle bli bra, och helt rätt så blev den här dagen faktiskt väldigt bra. Jag har absolut inte gjort någonting speciellt, men ändå har jag känt mig glad och det är någonting jag uppskattar nu för tiden om man säger så. 
 
Städat lite, varit ute i snön med lillasyster och ätit god mat är i stortsätt allt jag gjort idag. Nu har jag suttit alldeles för länge vid datorn känner jag för rumpan har domnat bort och min rygg dödar mig hehe. Så tänkte faktiskt studsa upp ur sängen och gå ut på gården med hunden innan jag tar kvällsmacka och te. Hoppas ni sover gott inatt, imorgon är det fredag och det betyder ledighet right? Puss
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?