En bra torsdag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-15 » 16:36:34
sitter i sängen, med massa skolböcker brevid mig och plugg som jag skulle sätta igång med, istället råkade det bli serie och mellanmål haha.
 
jag hade sovmorgon till 12.10 idag, så jag sov till 9 innan jag gick upp och åt lite frukost. Sen duschade jag och fixade mig innan jag åt lite lunch och mamma skjutsade mig till skolan. Var lite halvnervös och orolig men när jag väl kom in i skolan släppte det. Var super roligt att faktiskt komma tillbaka, träffa världens bästa Stina och fina klasskompisar. Alltså jag saknar skolan så mycket och önskar jag kunde klara av den som vanligt...men det kommer, är en bra bit på väg!
Vi jobbade i alla fall på rätt bra i grupper, sen runt halv 3 kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem. Sen åkte hon direkt till jobbet och jag tänkte nu spela in en video till min youtube-kanal. Tänkte starta upp den lite seriösare haha, dock vet jag inte hur det kommer att gå men älskar att kolla på andras kanaler och har alltid velat starta en själv, så varför inte? 
 
Jaja, sen torsdags-städning och komma i säng i skaplig tid. Börjar skolan 08.10 imorgon!

slarviga outfitbilder och lite plugg haha
 
Postat av: Isabel Håkansson
2015-01-16 / 09:45:01

Åh, du är så HIMLA fin Emmie!

Svar: Men åh, kan inte säga annat än detsamma! Fina du!!
Emmie Strandberg


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?