Depp-dag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-17 » 22:01:33
alltså är sååå sur just nu, både för att jag är jävligt hungrig haha, men också för att jag skulle sätta mig och spela in svaren på frågestunden, men så lyser kameran rött och har inge batteri. YEY
 
därför, kommer jag så fort jag gjort iordning mig imorgon att spela in svaren, promise!! har fått många fler frågor än förväntat vilket är super roligt hihi.
 
dagen blev inte som tänkt. Jag har suttit med magkatarr hela dagen, så när mamma och mina småsyskon åkte till Leos lekland satte jag mig i sängen framför serie och har gjort det i stort sätt fram tills nu. Helt sjukt vad paj min rygg blir och jag får skylla mig själv. Pga mitt mående och endel annat så åkte jag aldrig till voltigen, så himla tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot det. Haft massa tankar idag vilket har resulterat till ett dåligt mående och allmänt deppig, men det blev bättre när mamma messa och fråga vad jag ville ha hem från donken. Hihi så hon kom hem med massa mat och då åt vi det, jag åt en kycklingsallad vilket var helt okej gott. Nästa gång tar jag nog nuggets som vanligt haha! 
 
Jag ska be mamma massera mig nu, sen ska jag ta någonting att äta innan jag studsar i säng. Imorgon ska jag upp tidigt, GÅ UT OCH GÅ EN PROMENAD (som jag sagt att jag ska göra typ 3 dagar nu men inte gjort det någon gång hehe), sen på kvällen ska jag till voltigeträningen. Ska inte träna men istället för att hälsa på dem idag så gör jag det imorgon istället. 
 
Hoppas ni haft en bra lördagskväll och att den fortsätter så, puss på er
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?