Bekännelser

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-19 » 19:16:06
♥ Är helt beroende av starka tuggumin. Verkligen sjukt och kan inte åka eller gå någonstans utan ett tuggumipaket. 
 
♥ Är helt lost när det kommer till mode och smink haha. Alltså visst, älskar smink och kläder men är inte bra på det och bryr mig inte så mycket om det heller!
 
♥ Hatar våren något så fruktansvärt. På våren blir jag alltid nedstämd och allmänt ledsen. Vet inte varför då det är då all ljus börjar komma osv, men antar att det är min "hat" årstid haha...
 
♥ Endast varit kär en gång, och det var i den kille jag själv lämnade pga rädsla vilket jag än idag ångrar mest av allt. 
 
♥ Fyller 18 år om 194 dagar! 
 
♥ Är besatt utav mammas hemmagjorde lingonsylt haha. Förstår mig inte på folk som äter ketchup till allt, men jag själv äter lingonsylt till vad som helst. Har det tom. till ris och kyckling! jag vet, euw.
 
♥  Stora händer på killar är typ det bästa jag vet. Det är bara för att jag har så små hehe...
 
♥ Tro det eller ej, men jag är väldigt blyg när jag träffar nya människor, och jag hatar det för det resulterar till att jag inte träffar så mycket nytt folk haha.
 
♥ På sommaren är cykla det bästa som finns. Cykelturer sent på kvällen ihop med någon bra, ge mig sommar
 
♥ Är expert på att tro att jag är duktig på diskussioner. Så jag lägger mig alltid i  FAST ATT JAG SUGER. Slutar alltid med att jag inser att jag är lååångt bort och cyklar och skämmer ut mig själv lol. 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?