2015-01-29

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-29 » 11:53:33
Godmorgon världen! 
 
vaknade för 3 timmar sen ungefär, utav ett telefonsamtal av mamma. Låg och pratade lite innan jag sen pallrade mig upp och skrapade ihop en frukost. Jag har inte haft någon som helst aptit dem senaste 3 dagarna och knappt fått i mig smörgåsar eller yoghurt, nu börjar den komma tillbaka och är jätte skönt, jag blir själv så rädd när jag inte får i mig någonting för jag vet att jag inte får gå ner mer i vikt. 
 
Har sen dess legat och glott serie och lite youtube, men känner nu att jag måste försöka ta mig i kragen och göra lite nytta haha. Är ensam hemma så tänkte först städa lite, sen fixa lite lunch innan jag fräschar till mig och knäpper lite bilder. Har gått i pyjamas och legat i sängen flera dygn så nu måste jag piggna till. Tanken ikväll var att följa med elsa till stallet och rida Ludde åt henne, då hon har ont i ryggen. Men då mamma jobbar till 22 är jag barnvakt och alltså inte kan följa med. Istället försöker jag komma ut på en prommis och sen tidig kväll ikväll om jag ska orka upp imorgon för att hälsa på förskolan jag ska praktisera på. Förskolan ligger på våran gata så det är skönt att den är så nära.
 
Hoppas ni får en bra torsdag och att ni mår bra. Pussar
oldie
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?