2015-01-12

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-01-12 » 10:23:00
Godmorgon!
shit vad trött jag är, helt utmattad känner jag mig. Stannade hemma från skolan idag, och mår jätte dåligt just nu. Jag har inte ätit på över 14 timmar, och har heller ingen som helst matlust pga magkatarr så kan inte äta, vilket suger för då blir det bara sämre.
Sovit lite halvkasst inatt och mamma väckte mig runt 9, så nu ska jag försöka pallra mig upp, klä på mig och få i mig någon liten frukost i alla fall och göra det bästa av saken!
 
Annars vet jag inte riktigt hur dagen kommer att se ut. Ta det lugnt efter den här helgen i alla fall. Gå ut en sväng och få frisk luft och försöka tagga till för skola imorgon. Vill verkligen iväg så ska försöka hihi.
 
Och igår, alltså heeeeelt sjukt! Ni var långt över 1000 personer som klickade in på min blogg och läste, komenterade och peppade från alla möjliga håll. Jag är annars van med kanske max 25 besökare om dagen, haha och inte nu för att det spelar någon roll, men känns så sjukt på min lilla blogg liksom. Har fått så mycket energi och peppningar så ni anar inte♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?