Uppe på benen och igång!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-24 » 13:53:44
orkar inte att det ska snöa igen, nästan all snö var ju borta och så kommer detta? Nej alltså nu vill jag ha vår och sommar.
 
Hej på er!! 
Ääääntligen uppe på benen igen efter en hel vecka i sängen. Har mått super dåligt och har tagit SÅ lång tid att ta mig upp ur sängen igen komma på benen. Nu känner jag mig stadigare i alla fall och hoppas på att jag är på bättringsväg igen. Vad som hände kommer jag inte skriva, inte nu i alla fall. Kanske senare men vill inte gå runt och grubbla på det så mycket utan vill försöka få bort allt ur mina tankar :)
 
Precis städat mitt rum, har fortfarande lite klart men tog en paus med lite mat och bloggning. Ska fortsätta lite mer innan jag ska tvätta lite och duscha. Mamma är iväg och hämtar lite skidsaker av några vänner då vi imorgon far till Romme över dagen. Jag är jätte nervös då jag för 2 dagar sen låg halvdöd i sängen haha och nu ska upp på ett par skidor. Menmen, ska bli kul och tror det kommer gå kanon!
Annars kommer veckan inte vara så planerad, har lov och det är ju skönt. Mamma är ledig hela lovet så antar att vi kommer umgås mycket ute och bara njuta. Nästa vecka kör skolan igång igen och då ska jag försöka komma igång. Hoppas ni får en grymt bra tisdag så hörs vi i ett annat inlägg, pussar!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?