Frusen och kall

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-09 » 17:30:45
Kom hem från praktiken för någon timme sedan. Är alldeles fryssen efter att ha stått ute mer än 1 timme och självklart tog jag inte med mig så varma kläder haha..sitter med 2 långärmade tröjor och filt, men det var ändå skönt att få frisk luft även om jag mest bara stod och kolla på när barnen åkte i backen haha. Nu tänkte jag slå på ett avsnitt av oth innan jag ska fixa lite mat till oss som är hemma. Blir skinkstek och pasta, gott! Sen ska jag försöka mig på ett litet träningspass hemma, bara lite lätta övningar för att komma igång. Sen sängen i tid för imorgon ska jag försöka komma iväg till praktiken redan på morgonen! Ska göra lite alla ♥ dag pyssel, så mysigt.
 
Till lunch gjorde jag amerikanska pannkakor och skar lite jordgubbar och hade frysta hallon till. SÅ GOTT
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?