första dagen på veckan

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-09 » 11:13:52
Den här helgen har varit så himla bra. Jag har utmanat mig själv, gjort saker jag kan vara stolt över och känner att jag tagit ett steg framåt. Nu känner jag att jag vet vad jag behöver och vad jag behöver göra för att må bra.. i alla fall mer än vad jag visste för någon vecka sedan. Känns förjävla bra!
GODMORGON!!
Har ni sovit gott? Jag har sovit hyffsat. Fick magkatarr igår kväll men somnade rätt fort ändå och vaknade helt okej imorse runt 7 tiden. Åt en god frukost i sängen framför serie, ovanligt va haha?
 
Låg sen i sängen fram till 10 tiden då mamma kom hem efter att ha jobbat ett dygn. Nu har vi städat lite, och jag tänkte fortsätta städa lite efter detta inlägget, bland annat mitt rum som verkligen behöver en röjning haha. Efter det ska jag laga lite amerikanska pannkakor till lunch innan jag hoppar in i duschen. Sen försöker jag pallra mig till praktiken och barnen, ska nog gå bra.
 
Senare åker mamma tillbaka till jobbet och jobbar till 22 ikväll, och runt 3 tiden kommer mina syskon hem och då slutar även jag. Då ska jag hjälpa min tvillingbror att måla sitt blivande rum nere i källaren, så jag snabbare kan flytta tillbaka till mitt rum ute vid köket där han bor nu tillfälligt haha. Tror detta kommer bli en bra dag ändå, trots magkatarr och ont i huvudet så måste jag försöka aktivera mig och inte tänka på det. 
 
Hoppas ni får en fantastisk start på veckan och snart är det faktiskt lov,puss på er
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?